Este important să știi că pariurile online pe platformă nu înseamnă că tu joci împotriva … mașinii, deoarece fiecare operator are mulți oameni care lucrează pentru divertismentul tău și poți intra în contact cu ei (prin serviciul clienți). Modurile de a comunica variază la fiecare companie, iar anumite case de pariuri oferă o paletă largă de opțiuni și le poți contacta prin orice canal disponibil, în timp ce altele au modalități convenționale de a fi contactate. Este de asemenea important să știi orele de funcționare, ce operatori lucrează 24/7 și care au un serviciu de chat în direct.
Citește mai jos site-urile de pariuri care oferă servicii de top clienților.
Care este legătura între departamentul de servicii clienți a unei case de pariuri și Vince Lombardi ? Lombardi a fost unul dintre cei mai mari antrenori din istoria fotbalului american. Un pionier, un inovator și cu mult înaintea timpului său. Succesele sale numeroase sunt deseori legate de citatele sale inspiraționale. Unul dintre ele era “durează câteva luni să găsești un client și doar câteva secunde să-l pierzi”. Un mare adevăr care se aplică în orice tranzacție în viață și care se aplică și pariurilor.
O casă de pariuri poate oferi cele mai bune cote, o bogăție de evenimente, handicap asiatic, streaming live, pariu live, aplicații mobile, și o varietate de metode de tranzacționare, dar poate să aibă un departament de relații cu clienții modest, care poate strica totul.
Serviciul pentru clienți la o casă de pariuri trebuie să acopere multe zone. Ușurința cu care cineva poate comunica cu site-ul de pariuri, amabilitatea cu care va fi întâmpinat, dar și ajutorul și răspunsurile primite sunt printre acestea. Totuși, pentru a experimenta aceste servicii, trebuie să ai în vedere doi parametri importanți, orele de activitate și metodele de comunicare.
Serviciul clienți și orele de funcționare
Primul lucru pe care trebuie să îl verifici este acela al programului serviciului clienți. Dacă poți intra în contact cu ceea ce numim “serviciu clienți” la ora la care ai nevoie. Asta, desigur, depinde de tipul pariorului. Dacă îi place să parieze pe NBA, atunci serviciul de 24 de ore este important pentru el. Dacă pariază mai mult în weekenduri, cu siguranță va dori să evite o casă de pariuri care are un serviciu pentru clienți doar în timpul săptămânii.
Metode de comunicare
Pentru cei mai tineri, chat-ul live este cea mai ușoară metodă de comunicare. Pentru pariorii mai tradiționaliști, comunicarea prin telefon este mereu preferabilă. Nu uita să verifici dacă metoda pe care o preferi este disponibilă pe site-ul case de pariuri.
În zilele noastre, metodele de comunicare disponibile sunt mai avansate, iar multe site-uri oferă serviciul „Te sunăm noi” prin intermediul aplicațiilor.